De Senior Welpenleiding

Garko, teamleider

Ik ben Mang de vleermuis. Mijn echte naam is Garko Mossou. Ik ben 42 jaar en woon in Vught en ik ben al 25 jaar leiding bij de Senior Welpen. Doordeweeks reis ik op en neer naar Tilburg. Daar werk ik bij Interpolis Leven Achmea (SOL). Vanaf mijn 9e ben ik al lid van deze leuke club. Naast mijn werk en Scouting fiets en mountainbike ik graag

Dirk

Mijn naam is Dirk Meijs, maar op zaterdag sta ik bekend als Baloe de beer. Sinds de Junior Bevers zit ik al bij Scouting, dus al zo’n 17 jaar. Ik ben al 6 jaar Senior Welpenleiding.  Naast Scouting ben ik bijlesdocent en studeer ik Voedingsmiddelentechnologie.

Kjell

Mijn naam is kjell, Ik ben 21 jaar oud. Ik zit al 14 jaar bij de scouting. Ik zit op het Maurick college en doe 4 HAVO. Mijn scouting naam is Jacala de krokodil. Ik woon ook in Vught, dat is dus ideaal voor het leiding zijn bij scouting Vught-Noord.

Dirkje

Hallo ik ben Chil de Wouw op scouting maar daar buiten ga ik door het leven als Dirkje. Ik ben geboren in 2001 en zit al vanaf de bevers bij SVN. Na een korte pauze van de ruitergidsen tot 2018 ben ik weer teruggekomen maar dan als leiding bij de Senior Welpen. Naast scouting maak ik graag tekeningen of speel ik wel eens basgitaar.

Milan

Hoi ik ben Milan. Ik ben op 5 juni 2002 geboren in Vught en ik zit al vanaf mijn zevende op scouting Vught Noord. Ik begon zelf bij de junior welpen en zit nu bij de explo’s. Daarnaast ben ik nu leiding bij de senior welpen en dat is echt super leuk. Buiten de scouting zit ik ook nog op basketbal en duik ik. Maar dat laatste is alleen in de zomervakantie.

Gilles

Informatie over déze leuke leiding volgt snel!