Informatie Senior Welpen

Senior Welpen zijn jongens in de leeftijd van 9 – 11 jaar. Als de welpen 11 jaar zijn of voor 1 januari 11 worden, gaan ze naar de verkenners.

De groep komt een keer per week bij elkaar en wel op zaterdag van 10.30 tot 12.30 bij de blokhut aan de Loonsebaan. Tijdens de bijeenkomsten is er een afwisselend programma met onder andere bosspelen, kampvuur stoken en speurtochten. Ook zijn er regelmatig activiteiten waar de Senior Welpen aan mee doen, zoals de winkelwagenactie, carnaval en de SVN-dag (speldag met alle speltakken samen). Naast deze activiteiten gaan we 3 x per seizoen op weekendkamp, deze zijn van vrijdagavond tot zondagochtend. Het seizoen wordt afgesloten met het zomerkamp, in de eerste week van de schoolvakantie. Dit is natuurlijk het hoogtepunt van het seizoen.

Is uw zoon tussen de 9 en 11 jaar en heeft hij zin in sport, spel en avontuur? dan zijn de Senior Welpen iets voor hem!

Heeft u nog vragen?
Mail ons dan,  senior_welpen@hotmail.com of kom op zaterdag even langs bij de blokhut, wij zijn hier vanaf 10.00 tot ca. 13.00.

Tot ziens bij de Senior Welpen!

Senior Welpen

Vanaf het scoutingjaar waarin het juniorlid 9 jaar is of vóór 1 januari 9 jaar wordt, tot het scoutingjaar waarin het juniorlid 11 jaar is of vóór 1 januari 11 wordt.
Teamleider: Garko Mossou

€ 10.50 per maand