Opening van het nieuwe Scoutingjaar

20 augustus 2012 | Posted by Joep Weijers in Activiteiten
Opening Scoutingjaar

Afgelopen zaterdag vond de opening van het nieuwe Scoutingjaar plaats. Na een gezamenlijke opening met alle speltakken en een welkomswoord vond het overvliegen plaats. Alle jeugdleden die te oud zijn geworden voor hun huidige speltak, vliegen figuurlijk door naar de volgende speltak. Behalve de bevers: zij vlogen letterlijk over een haag van leiding door naar de Kabouters of Junior Welpen. Degenen met hoogtevrees mochten onder de haag door kruipen.

Daarnaast werd bekend gemaakt dat per direct deze website bereikbaar was. Als u dit leest, heeft u de website kunnen vinden en is de mededeling effectief geweest.

Ton Wagenaars heeft voor het Brabants Dagblad verslag gedaan van de opening, lees het artikel op brabantsdagblad.nl.