De Verkennerleiding

Stijn van der Horst, hopman

Lars Halters, vaandrig

Hallo, Ik ben Lars!

Ik ben ooit als Bever begonnen bij Scouting Vught Noord en in 2009 begonnen als leiding bij de Verkenners waar ik nu nog steeds met veel plezier leiding ben. Naast Scouting studeer ik toegepaste Aardrijkskunde aan de HAS in ’s-Hertogenbosch. In mijn vrije tijd sport ik graag en probeer ik veel de natuur in te gaan en te reizen.

Guus peters, vaandrig

Hoi ik ben Guus, geboren op 05-08-1992.

Ik ben via Lars en Stijn bij scouting gevraagd, en daar op in gegaan omdat ik het leuk vind om (buiten) activiteiten te organiseren. Buiten scouting vind ik het leuk om te mountainbiken en hardlopen, ook ben ik vrijwilliger bij Jeugd Aktief.

Dorus Smits, vaandrig

Hoi ik ben Dorus. Mijn geboortejaar is 1997 en ik zit al vanaf de junior bevers bij de scouting. Ik ben werkzaam bij picnic naast mijn studie toegepaste biologie op de HAS.

Pleun Smits, vaandrig

Mijn naam is Pleun en ik ben geboren op 25 september 1997. Ik zit vanaf de Bevers op Scouting en draai iedere vrijdag avond groep bij de Pivos (groep van 18 t/m 21 jaar).
Buiten scouting studeer ik International Event, Music & Entertainment Studies aan de Fontys ACI in Tilburg.
Ik woon en werk in ik Den Bosch en ben daar ook veel te vinden. Ieder weekend kom ik weer naar Vught om naar scouting te gaan.

Ik ben 3 jaar leiding geweest van de jongste groep, de Bevers (5 t/m 7 jaar). Na 3 hele leuke jaren was het tijd voor een andere uitdaging en ben ik vanaf 2018/2019 Verkennerleidster.

Iris van Vugt, vaandrig

Hoi! Ik ben Iris en ik ben 21 jaar. Vanaf mijn 4de ben ik lid van scouting, en momenteel nog steeds lid (bij de pivo’s). Na 3 jaar met veel plezier leiding bij de Bevers te zijn geweest, ben ik dit jaar leiding bij de Verkenners geworden. Ik studeer Industrial Design aan de TU Eindhoven, en heb ik ook 4 maanden in Vancouver gestudeerd. Naast Scouting zijn mijn hobby’s design, wandelen, hardlopen, buiten zijn en festivals bezoeken met mijn vrienden. Verder werk ik al 4 jaar bij cafetaria Rouppe in Vught, dus misschien heb je mij daar al wel eens gezien.

Veel liefs,
Iris