De Beverleiding

Esther, Teamleider

Ik ben Esther, geboren op 17-08-1999 en ik kom uit Den-Bosch. Ik zit al sinds mijn 5e met veel plezier bij scouting.  Naast scouting zijn mijn hobby’s paardrijden, sporten, leuke dingen doen met mijn vrienden en dergelijke.
Momenteel studeer ik Bouwkunde en werk ik in de weekenden, buiten scouting om natuurlijk, in een kledingwinkel.

Steven

Ik ben Steven, geboren 17-09-1997. Ik zit al vanaf de junior bevers bij scouting. Verder heb ik alle groepen als lid doorlopen. En ben toen 1 jaar junior welpen leiding geweest en daarna ben ik bever leiding geworden tegelijk met Pleun en Iris. Zij zijn inmiddels leiding bij de Verkenners. Buiten scouting studeer ik op de Avans hogeschool de studie technische bedrijfskunde en werk ik bij picnic. Heb buiten scouting niet echt speciale hobbies.

Isa

Hoi! Ik ben Isa Vogten, ik ben geboren op 05-02-2003. Ik zit al sinds mijn 5e op scouting, en dat doe ik nog steeds met veel plezier. Ik ben dus heel lang zelf lid geweest, maar zodra ik leiding kon zijn, ben ik bij de bevers gaan kijken en ik vond het super leuk! Mijn andere hobbies zijn gitaarspelen en badminton. Ik ga nu nog naar Gymnasium Beekvliet, in Sint-Michielsgestel, maar in 2020 doe ik eindexamen. Daarna wil ik graag wiskunde of informatiekunde gaan studeren.

Annemijn

Voorbeeld van afbeeldingHoi mijn naam is Annemijn Vugts, geboren in 1997. Vorig jaar (2019) ben ik door vrienden gevraagd om mee te draaien bij de bevers. Dit doe ik met veel plezier! Momenteel volg ik de opleiding voeding en diëtetiek. In mijn vrije tijd ben ik vaak onderwater te vinden. Duiken met perslucht is een van de leukste dingen om te doen.