De stamadviseur

Pivo's aan het vlotvaren op de IJzeren man

Pivo’s aan het vlotvaren op de IJzeren man

Stamadviseur

De pivo’s zijn allemaal ouder dan 18 en kunnen, in theorie, goed voor zichzelf zorgen. Maar om toch enigszins orde in de chaos te scheppen is er iemand die de voorzittersrol op zich neemt. Deze stamadviseur zorgt dat de verschillende taken verdeeld en gedaan worden en is het contactpersoon tussen de pivo’s en het bestuur. Momenteel is Toine van de Ven stamadviseur.

Toine van de Ven

Al vanaf mijn 8e lid van Scouting Vught-Noord en sinds mijn 15e leiding bij de Junior Welpen. Ook ben ik teamleider bij de Explorers.

In mijn dagelijkse leven werk ik bij de beleidsafdeling Sociale Zaken van de gemeente ‘s-Hertogenbosch. Daarnaast ben ik fractievoorzitter van PvdA-GroenLinks in de Vughtse gemeenteraad. Behalve met scouting ben ik in mijn vrije tijd ook actief voor Jeugd Actief en voor carnavalsvereniging De Kaoter is veur Laoter. Tevens zit ik in het landelijke partijbestuur van GroenLinks als internationaal secretaris. En als er nog tijd over blijft ga ik graag een pilsje drinken met m’n vrienden.