De Kabouterleiding

Nova Engel, Teamleidster

Hoi ik ben Nova, geboren op 26 november 2001. Ik ben door een vriendin bij de ruitergidsen gekomen in 2016. Ik vond dit kei leuk, maar ik heb in 2017 toch de overstap gemaakt naar de “gewone” gidsen.

Een jaartje daarna ben ik leiding geworden bij de leukste kabouters van Vught en dit doe ik nog steeds met veel plezier!

Door de weeks studeer ik verpleegkunde en ga ik graag met vrienden op stap.

Femke Silooy,              Teamleidster

Hoi ik ben Femke! Geboren in 2002 te Amersfoort, maar ik kom al sinds kleins af aan in Vught en omstreken. In 2017 ben ik leiding geworden bij de kabouters van SVN en dat doe ik nog steeds met veel plezier! Mijn hobby’s bestaan o.a. uit gezellige dingen doen met vrienden en creatief bezig zijn.

Miro  Kamphues

Hoi! Mijn naam is Miró, ik ben geboren in 2002 en ben al sinds 2006 lid van scouting. In 2017 ben ik leiding geworden bij de kabouter, wat ik nog steeds met veel plezier doe! In het dagelijkse leven studeer ik dramatherapie op de HAN en onderneem ik veel hobby’s zoals wandelen, schilderen, haken en lezen.

Tot zaterdagochtend 😉

Sarah Smits

Hi, ik ben Sarah en al vanaf mijn 7de lid van Scouting Vught Noord. Ik ben als meisje begonnen bij de kabouters en zo via de Ruitergidsen, Ruitersherpa’s en de Pivo’s weer terug gekomen bij de Kabouters, waar ik sinds 2014 leiding ben. Verder werk ik bij een superieur online marketing bureau in Eindhoven.  Naast scouting ben ik lid van atletiekvereniging Prins Hendrik (waar ik vier keer in de week train) en ga ik graag met vriend(inn)en een borrel drinken in de stad.

Veerle Drijvers

Hoi hoi, ik ben Veerle. Ik ben 17 jaar oud en loop inmiddels al bijna 8 jaar rond bij scouting Vught Noord. Sinds twee jaar ben ik iedere zaterdag ochtend te vinden als leiding bij de Kabouters. Ik ben dol op de kids en draai iedere week programma met veel plezier!

Mijn hobby’s bestaan uit mountainbiken en rugby ook doe ik graag leuke dingen met mijn vrienden.

Groetjesss

Ivar Wijffels

Hey hallo!

Mijn naam is Ivar en ik ben sinds 2017 lid van Scouting Vught Noord. Ik ben begonnen als Pivo maar merkte al gauw dat het scouting leven mij wel beviel. Daarom ben ik het opvolgende jaar leiding geworden bij de Bevers, in 2020 ook bij de Explo’s, en in 2021 ben ik van de Bevers overgestapt naar de Kabouters. De omgang met verschillende leeftijdsgroepen leert mij veel over zowel de jeugd als over mijzelf en hoe ik met verschillende uitdagende situaties om moet gaan. Bovendien ben ik blij dat ik mijn steentje kan bijdragen in de ontwikkeling en het plezier van deze jongeren. In mijn dagelijkse leven studeer ik filosofie. Ik vind het dan ook bijster interessant om de perspectieven van al mijn medescouts in gesprekken te onderzoeken. Ook fijn aan scouting is dat de natuur die we bezoeken, een welkom contrast biedt met de stoffige boeken die dagelijks aan mijn neus voorbijgaan. Boeken leren je veel, maar de omgang met de wereld nog veel meer. Verder houd ik van zwemmen, schilderen, schrijven, wandelen, dansen, wolken, pastelkleuren, vogels, mijn familie, vrienden… okay ik ben weer aan het ratelen. Veel dingen zijn mij waardevol, waaronder het begeleiden van scouts. Daarom ben ik nagenoeg elk weekend te vinden bij de blokhut.