De Junior Welpenleiding

Fleur, teamleider

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is 3c662440-3e70-49b8-8dd8-1946721bc0c3-1024x1024.jpg

Ik ben Fleur en ik ben al lid van SVN sinds 2002/2003 en leiding sinds 2016. Ik ben 1 jaar Ruitergidsenleiding geweest en momenteel ben ik Teamleider bij de Junior Welpen. Mijn hobby’s naast Scouting zijn muziek maken, koken, paardrijden en kletsen met vrienden/vriendinnen. Ik werk in een kledingwinkel en op evenementen. Daarnaast studeer ik Communicatie International Event, Music & Entertainment studies.

Ruben

Ik ben Ruben Ten Thije ook genoemd Boonkamp. Ik zit sinds mijn 6e op scouting, dus nu al ongeveer 13 jaar. Ik ben tot nu toe alleen nog Junior Welpenleiding geweest. Mijn hobby’s zijn uitgaan, lezen en chillen met vrienden. Ik studeer Economie & Rechten, maar wil er volgend jaar Filosofie naast gaan doen. Dit alles aan de Erasmus Universiteit.

Frank

Hoi ik ben Frank, ik zit al bij Scouting Vught Noord sinds ik zelf bij de Welpen zat en ben daarna verder gegaan als leiding wat ik al heel lang doe. Dit was al die tijd bij de Junior Welpen. Naast Scouting zijn mijn hobby’s onder andere uitgaan en stedentrips maken. Buiten Scouting werk ik in het Vastgoedbeheer in Amsterdam.

Jacco

Hallo allemaal! Ik ben Jacco Meesters. Ik zit al vanaf de Bevers bij Scouting en ben nu al 5 jaar leiding bij de Junior Welpen. Mijn grootste hobby is muziek, zowel luisteren als zelf muziek maken. Je kunt me regelmatig achter het drumstel vinden of de microfoon. Naast Scouting werk ik bij van Udenhout in Den Bosch.

Roos

Hoi Ik ben Roos, geboren op 7 april 2003. Ik zit al 9 jaar bij scouting (4 jaar kabouters, 4 jaar gidsen en nu dit jaar explo’s) en ik ben er bij gekomen door een vriendin. Ik zit op maurick college in Vught (havo 4) en ik ben na school graag bij vrienden

Puck

Hoi ik ben Puck, geboren in 2003. Sinds dat ik 4 ben zit ik al bij scouting bij de bevers, daarna alle leeftijdsgroepen doorlopen en nu zit ik bij de Explo’s en ben ik junior welpen leiding. Ik zit op school gymnasium Beekvliet in Gestel 4e klas, ik werk bij het Gerechtshof en ik pas veel op verder speel ik cricket en gitaar en doe ik toneel.