De Gidsenleiding

WillemijnWillemijn van Dijk, teamleider

Hallo!
Ik ben Willemijn van Dijk en ik ben vanaf 2010 leiding bij de Gidsen en ben ook teamleider.
Sinds mijn 4e ben ik lid van Scouting Vught – Noord en heb het er altijd erg leuk gevonden. Zo leuk dat ik nu leiding ben!
Ik werk in de kinderopvang en studeer daarnaast nog aan de PABO in Den Bosch. Ook ben ik actief bij Jeugd Aktief, de kindervakantieweek in Vught.
Daarnaast spreek ik ook gezellig af met vrienden en vriendinnen

Anne Peters

Hallo, ik ben Anne Peters en ik ben 22 jaar. Al van jongs af aan ben ik te vinden bij scouting. Nadat ik bij de kabouters leiding ben geweest,  draai ik nu met enthousiasme mee bij de gidsen. Doordeweeks werk ik bij een zorginstelling in vught en in mijn vrije tijd ben ik trainer bij de Vughtse IJsclub en coach ik regelmatig de jeugd, daarnaast voetbal ik zelf in Den Dungen. Ik vind het ook altijd gezellig om wat te doen met vrienden.
Groetjes, Anne

Yaiza van de Kamp

Hallo, Ik ben yaiza van de kamp. Ik ben 21 jaar en studeer real estate and facility management in breda. En na al die jaren lid te zijn geweest bij scouting Vught noord is het nu tijd om leiding te worden bij de gidsen. Ik heb er super veel zin in en hoop nog vele jaren leiding te blijven.

Matthijs Giezenberg

Hoi, ik ben Matthijs en werk in de audiovisuele sector. Ik ben hier indirect beland door Jeugd Aktief. Na verschillende jaren daar leiding te draaien leek het mij leuk om ook meer door het jaar heen te doen. Zo ben ik bij scouting terecht gekomen en ben ik leiding geworden bij de gidsen. Ik hoop dus ook dat ik nog vele jaren leiding kan blijven.