Informatie Gidsen

De gidsen van SVN zijn een groep meiden in de leeftijd van 11 tot 15 jaar. We draaien elke zaterdagochtend groep op de blokhut van scouting Vught-Noord van 10.30 tot 12.30.Als gids krijg je te maken met je eigen ronde, dat is een groep gidsen waar je veel mee gaat samenwerken. De ene gids is goed in het verzinnen van spellen, de andere gids kan goed koken en weer een andere gids kan goed pionieren. Zo help je elkaar op kamp, met het lopen van tochten en andere leuke activiteiten.
De programma’s bestaan uit verschillende activiteiten zoals koken, een tocht lopen met kompas, levend ”cluedo”, EHBO, knutselen, een smokkelspel in de bossen tot aan het pionieren van een eigen speeltuin.Net als de andere speltakken gaan ook de gidsen de eerste week van de zomervakantie op kamp. Als gids pionier je met je eigen ronde een keuken en slaap je in een tent.
De kampen hebben een eigen thema waarin we een hele week plezier maken. Ook dit jaar hebben we weer een leuk thema op ons programma staan……Heb je nog vragen of lijkt dit alles je ook heel leuk, kom dan gerust een keertje kijken op zaterdagochtend en neem contact op met de leiding via: gidsensvn@gmail.com

Groetjes,
Het Gidsenteam

Gidsen