Kerstbomenverkoop

Kerstboom op de parade in Den Bosch

Een vereniging als Scouting Vught-Noord kan uiteraard niet bestaan zonder financiële inkomsten. Deze komen voor een groot deel uit de opbrengsten van de jaarlijkse kerstbomenverkoop. Deze wordt altijd gehouden in het eerste weekend na sinterklaas op drie verkooppunten: bij de Karwei, op het Moleneindplein en op de kruising van de Taalstraat en Deken van Ossstraat. Leden van SVN zijn dan op alle verkoopadressen te vinden om u te helpen de mooiste kerstboom uit te zoeken. We bieden kerstbomen aan in verschillende groottes en prijsklassen, dus er is voor ieder wat wils. Bovendien is er de mogelijkheid de kerstboom thuis te laten bezorgen.

Afgelopen jaar zijn van ons enkele kerstbomen besteld door de gemeente ‘s-Hertogenbosch. Eén daarvan is geplaatst op de parade in Den Bosch, voor de Sint Jan.