Carnaval

Carnaval 2012

Carnaval 2012, met de Blues Brothers!

Een authentiek jaarlijks terugkerend evenement van Scouting Vught Noord is het carnavalfeest. Elk jaar wordt de blokhut op de vooravond van carnaval, de vrijdagavond, omgebouwd tot een heus feestcafè om het carnavalsfeest gepast in te luiden. In ‘cafè hut de la blocke’ zijn alle speltakken welkom. Aan het begin van de avond is er feest voor de jongere speltakken en later voor de oudere speltakken. De avond wordt afgesloten met een feestje voor de leiding.

Tijdens deze carnavalsavond worden er voor de kinderen spelletjes georganiseerd en hapjes en drankjes uitgedeeld. Natuurlijk mag de muziek niet ontbreken en worden elk jaar DJ’s ingehuurd die het feest tot een groot succes maken. Deze avond is er één vol gezelligheid en mag je als lid van Scouting Vught Noord niet missen!