De Grote Club Actie!

12 september 2018 | Posted by PR Team in Uncategorized

Afbeeldingsresultaat voor grote club actieSCOUTING VUGHT NOORD weer op pad voor De Grote Club Actie.
Ook dit jaar doet Scouting Vught Noord weer mee aan alweer de 46e editie van De Grote Club Actie. Vanaf 15 september gaan onze leden weer op pad om loten te verkopen. Met zo’n lot maakt u kans op één van de 32.000 prijzen uit de Grote Club Actie Loterij én steunt u ook nog eens onze club. Maar liefst 80% van de opbrengt gaat direct naar Scouting Vught Noord. Het opgehaalde bedrag wordt besteed aan uiteenlopende doelen. We kunnen er bijvoorbeeld nieuw spelmateriaal van kopen, ons clubgebouw een likje verf geven of net een extra uitstapje maken op zomerkamp. Wilt u ons steunen?! Koop dan een lot als een van onze Bevers, Kabouters, Welpen, Gidsen, Verkenners, Explorers of Pivo’s bij u aanbellen. Alvast bedankt, uit liefde voor de club!

Weet u nog wat onze club vorig jaar heeft opgehaald? Aangezien er op onze cheque zo’n groot eindbedrag stond, zullen we de opbrengst nogmaals levensgroot met jullie te delen!

Club-actie! Deel een creatieve foto of filmpje van jullie en de cheque met de opbrengst van de Grote Clubactie 2017. .Aangezien er op onze cheque zo'n groot eindbedrag staat, lijkt het ons een goed idee om de opbrengst levensgroot met jullie te delen!#clubactie #scoutingvughtnoord

Geplaatst door Scouting Vught-Noord op Zondag 4 februari 2018