Scouting Vught-Noord blijft betaalbaar door de Grote Clubactie

4 september 2017 | Posted by Bonnie van der Beek in Uncategorized

Zaterdag 16 september starten de scouts van Scouting Vught-Noord met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Vanaf die dag gaan zij in scoutinguniform langs de deuren om inkomsten op te halen voor onze club.

Scouting Vught-Noord gaat net zoals bijna 6.000 andere verenigingen op pad. Met de Grote Clubactie realiseren wij extra inkomsten waarmee wij scouting betaalbaar houden. Een lot kost € 3,-, waarvan €2,40 direct naar Scouting Vught-Noord gaat.

Dus draagt u Scouting Vught-Noord een warm hart toe. Wij kunnen uw steun goed gebruiken! Help ons scouting betaalbaar te houden voor de Vughtse jeugd.

Door mee te doen maakt u kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,-. De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 13 december 2017. Vanaf 14 december staat de trekkingsuitslag op clubactie.nl.

Het bedrag voor de loten wordt afgeschreven middels een 1-malige machtiging. Onze scouts hoeven dus niet meer met geld over straat. Een veilig idee.

Alvast heel hartelijk dank voor uw steun & moeite.

Groeten het bestuur, de leiding en leden