Nu ook KERSTBOMEN voor ondernemers

4 november 2016 | Posted by Bonnie van der Beek in Uncategorized

Ja u leest het goed, of u nu 1 of meerdere bomen nodig heeft bij Scouting Vught-Noord kunt u terecht. Zowel privé als zakelijk leveren wij graag kerstbomen bij u af. En met uw kerstboom ondersteunt u meteen de grootste en meest gezellige scoutinggroep van Vught.

Ja, ik wil graag zakelijk meerdere kerstbomen afnemen!

10 December is onze losse reguliere verkoop

(diverse verkooppunten in Vught)

Ook dit jaar hebben wij wederom prachtige kerstbomen voor u uitgekozen. Mooie blauwsparren die erom bekend staan hun naalden langer vast te houden. Logistiek is alles weer geregeld en zaterdag 10 december staan wij vanaf 08.00 uur ‘s morgens weer op onderstaande locaties voor u klaar. Dus draagt u scouting vught-noord een warm hart toe. Koop bij ons een kerstboom!
Prijzen vanaf: € 12,50

Locaties Zaterdag 10 december vanaf 08.00 uur:

• Karwei Vught
  • Taalstraat (Deken van Oss-straat) Vught
  • Moleneindplein (naast EMTÉ supermarkt) Vught
  • Lidl Vught

TIP: Woont u in Vught? Dan kunnen we uw boom tegen een kleine vergoeding van € 2,50 ook bij u thuis afleveren.

Alvast hartelijk bedankt voor uw interesse.
Het delen van dit bericht wordt erg gewaardeerd.