BFF DAG – aanstaande zaterdag 15 oktober

10 oktober 2016 | Posted by Bonnie van der Beek in Uncategorized

BFF dag - zaterdag 15 oktober

Ook zo genoten van de Jeugdweek of ga jij altijd met zoveel plezier naar de kinderspeeldagen? Wist je dat je dit plezier ieder weekend kan beleven? Kom zaterdag 15 oktober langs bij Scouting Vught Noord!

Zaterdag 15 oktober is het weer zover! Wegens het grote succes van de BFF-dag van afgelopen jaar organiseren wij weer een kennismakingsochtend. Van 10.30 tot 13.00 ben je van harte welkom op onze BFF dag bij de Blokhut aan de Loonsebaan in Vught. Het beloofd weer een ochtend vol sport, spel en gezamenlijke gezelligheid te worden.

Want je Best Friends Forever ontmoet je bij Scouting Vught-Noord en er is nu eenmaal geen beter leven dan een buitenleven.

• Datum: Zaterdag 15 oktober 2015
  • Tijd: 10.30 tot 13.00 uur
  • Locatie: Blokhut Loonsebaan 119c, 5263 CM Vught

Tot zaterdag!

P.s. een keer kijken (lees deelnemen!) staat sowieso vrij dus kan je 15 oktober niet kom dan snel eens langs.