BFF dag | Scouting Vught-Noord | Groot succes!

9 oktober 2015 | Posted by Bonnie van der Beek in Uncategorized

WOW! Wat een overweldigend succes & wat een super gave ochtend hebben we zaterdag 3 oktober gehad. Onze BFF dag was een daverend succes. Er was een massale opkomt van vriendjes & vriendinnetjes en geïnteresseerden en we hebben samen een onwijs leuke tijd beleefd.

Er waren 4 verschillende spellen waaraan iedereen deel kon nemen. Zo konden de kids Angry birds schieten, strijden op de survival baan, de zeephelling nemen in een rubber bootje (de echte scouts gingen soms zelfs zonder bootje), ze konden in een geselecteerd thema verkleed op de foto en deelnemen aan een video game. We hebben alleen maar positieve reacties ontvangen en veel inschrijfformulieren uit kunnen delen.

Onderstaand geven wij graag nogmaals een kleine impressie van deze leuke ochtend. Ennnnn wij hopen je natuurlijk zaterdag te kunnen verwelkomen om deel te nemen aan de reguliere groep. Heb je de kans gemist om kennis te maken dan ben je natuurlijk ook van harte welkom om zaterdag langs te komen en deel te nemen.

Nogmaals hartelijk dank voor de interesse in Scouting Vught-Noord en een super dikke pluim voor alle leiding, het bestuur en alle vrijwilligers die deze gave ochtend mogelijk hebben gemaakt.