Uitnodiging voor alle oud-leiding en oud-medewerkers

9 september 2013 | Posted by Joep Weijers in Activiteiten

Scouting Vught-Noord: al 60 jaar (sc)ou(t)d

Dit jaar bestaat Scouting Vught-Noord 60 jaar. Deze mijlpaal willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Op zaterdag 21 september vieren we dit met een aantal bijzondere activiteiten. De belangrijkste is een speciale editie van de jaarlijkse Scouting Vught Noord dag, met een bijzondere zeskamp voor alle jeugdleden bij de blokhut.

Graag willen onze oud-leiding of -medewerkers uitnodigen om deze gebeurtenis met ons te vieren. Je bent van harte welkom op zaterdag bij de opening om half 11, waarna we met jou het glas zullen heffen op 60 jaar SVN. Daarna heb je alle gelegenheid om de verschillende activiteiten van die ochtend te aanschouwen en te ervaren dat Scouting Vught-Noord na 60 jaar nog steeds springlevend is.

Oud-leiding of oud-medewerkers die willen komen en van ons geen uitnodiging per mail hebben ontvangen kunnen zich aanmelden door een mailtje te sturen naar: 60jaar@scoutingvughtnoord.nl