Renovatie Pivolokaal

14 september 2012 | Posted by Max in Uncategorized

Onlangs hebben de Pivo’s van Scouting Vught Noord hun eigen lokaal volledig gerenoveerd. Het lokaal werd de laatste tijd aan flinke verwaarlozing blootgesteld, daarom vond de speltak met de oudste leden het tijd voor een opknapbeurt. ‘Het lijkt hier wel een zwijnenstal’, meende Marcel. Ook Stijn had zijn mening over de ongeorganiseerde rotzooi: ‘Is hier een tornado overgewaaid?’ Ze gingen aan de slag en het vernieuwde lokaal is vanaf vrijdag 14 september in gebruik.

Pivo’s Marcel en Max in hun nieuwe lokaal

In het Pivolokaal, ook wel ‘Café hut de la blocke’ genoemd, waren verschillende oorzaken gevonden, die het leven er zeer onaangenaam maakten. Zo waren onder andere een kapotte koelkast, een smerige vloer en een volle paraplu een reden voor de Pivo’s om de handen eens flink uit de mouwen te steken. Nu kan de 9-koppige speltak elke vrijdag gelukkig weer genieten van een mooi vernieuwd lokaal.